У цркви Светих апостола Петра и Павла Литургију је у недјељу, 2. октобра 2016, на празник Светих мученика Трофима, Саватија и Доримедонта, служио јереј Никола Скопљак.
Он је у литургијској бесједи истакао да би било боље сваком створењу и човјеку да се није ни родило него да покуша да понизи Бога.
"Кажу боље би му било да се није ни родио, нити да је дошао на овај свијет. Свако ко је покушао да понизи Бога у ствари је понизио себе а Бог га је само још више величао и подизао у висине. Када погледамо кроз Свето Писмо и Старог и Новог Завјета, видјећемо доста таквих примјера, између осталог и како је сатана покушао праведног Јова да уништи, да га покори. И онда када је праведни Јов највише патио, он је у ствари тада побјеђивао. А имамо и примјере, с друге стране, када је сатана кушао цара Ирода, а он по својој гордости и по злој савјести је ишао тим путем и покушао да изобрази и Светога Јована Крститеља и Господа Исуса Христа. Међутим, када је мислио да је најјачи, тада је пао и био је најслабији. Ево видите, драга браћо и сестре, примјера како није добро да покушамо да урадимо било шта лоше према Створитељу своме, Дародавцу нашег живота, који нас покреће у овом свијету и животу. А дивно је данас кроз један примјер апостол и јеванђелист Матеј написао о последњем искушењу у низу, којим су покушали да понизе Христа."
"Чули смо када му је пришао један законик да га пита, који је највећи закон Божји. Па погледајте колико је зло у човјеку.Господ који нас је створио из највеће љубави према овом грешнику тражи макар једно добро дјело да би га спасао, а са друге стране човјек тражи било какав и најмањи гријех да би га понизио и осудио на смрт."
"Међутим, Господ Бог даје одговор на који се нико није надао и послије чега су сви ућутали и нису више имали питања. Одговорио им је да љубе Бога својега, свом душом својом и свом мишљу својом и свом снагом својом, а из ње истекла је друга „Љуби ближњега свога као себе самога“. Како каже Свето јеванђеље управо ова два закона и двије заповијести држе читав свијет небески и земаљски, и на њему су се заснивали сви закони и пророци."
"Ето, драга браћо и сестре, примјера у Јеванђељу које је Господ дао тадашњим законицима, књижевницима и фарисејима, јер су сви они покушали да га за вријеме његовог живота кушају. И онда су се сви сабрали и изабрали једног од њих да му постави то питање, а када им је дао одговор ућутали су за сва времена. И видимо ту да је прва заповијест Богољубље а друга човјекољубље. Каже Свети апостол и јеванђелист Јован да је сваки човјек лажа, ако каже да љуби Бога својега а мрзи брата или ближњега својега, којег види крај себе. У ствари, ова друга заповијест је примјер како да се усавршавамо на земљи за нешто много љепше. Јер ко љуби ближњег задобиће живот вјечни. Како можемо да љубимо Бога којег не видимо а да мрзимо брата поред себе, јер је и он Божије биће. То су примјери а када се каже да љубимо ближњега, питамо се како да га љубимо."
"Тако да помогнемо брату своме у невољи, да га поучавамо у православној вјери колико можемо и знамо, да слабе тјешимо, горде смиравамо. Е, то је љубав према ближњем и Богу и то је чињење добра. Ако будемо живјели по тим заповијестима Господ ће дати спасење и примити нас у наручје своје и моћи ћемо истински да пјевамо "У име Оца, Сина и Светога Духа, сада свагда и у вјекове вјекова“, бесједио је о. Никола.